Jak nakupovat (FAQ)
Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.
Každý přihlašený zákazník, může využívat Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.
Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:
- Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
- Zákaznický košík - veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
- Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
- Adresář - můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení.
- Historie objednávek - zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
- Hodnocení produktů - podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
- Zákazníkům ze Slovenska s platným DIČ můžeme na eshopu nastavit prodej bez DPH.