Jak nakupovat (FAQ)

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.

Každý přihlašený zákazník, může využívat Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.

Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:

  • Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
  • Zákaznický košík - veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
  • Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
  • Adresář - můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení.
  • Historie objednávek - zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
  • Hodnocení produktů - podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
  • Zákazníkům ze Slovenska s platným DIČ můžeme na eshopu nastavit prodej bez DPH.